درمان واریس در یزد

واریس یکی از بیماری رایج‌ عروقی است که افراد بسیاری به‌ویژه از گروه بانوان در سنین میانسالی و سالخوردگی دچار آن می‌شوند. این بیماری مشکلات زیادی را برای فرد مبتلا ایجاد می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان بروز درد در ناحیه درگیر شده، کاهش توان حرکت، متورم شدن پا و گرفتگی عضلانی اشاره کرد. بسیاری از بیمارانی که از واریس در شهر یزد رنج می‌برند به‌دنبال آشنایی با بهترین متخصص واریس پا در یزد هستند. در این مطلب با معیارهای انتخاب بهترین متخصص واریس در یزد و خدمات متنوع این متخصصان آشنا می‌شویم.

واریس چه نوع بیماری است؟

واریس یکی از بیماری‌های عروقی است که در آن سیاهرگ‌ها در ناحیه پا دچار تورم و پیچ‌خوردگی می‌شوند و همچنین این رگ‌ها کاملا از روی پوست نیز قابل مشاهده هستند. بنابراین این بیماری علاوه‌بر مشکلات اساسی مانند دشواری در راه رفتن که برای بیماران ایجاد می‌کند، باعث کاهش زیبایی ناحیه پا و کاهش اعتماد به نفس بیماران می‌شود. عروق واریسی با نام عروق عنکبوتی نیز شناخته می‌شوند. یکی از علائم رایج این بیماری، بروز درد در ناحیه اطراف این عروق است. همچنین گاهی در این ناحیه زخم‌های باز و یا لخته‌های خونی نیز ایجاد می‌شوند.

چه زمانی به متخصص واریس مراجعه کنیم ؟

چه زمانی به خدمات متخصصان واریس در یزد نیاز داریم؟

آیا واریس یک بیماری جدی است؟ آیا واریس یک بیماری پیش‌رونده است؟ این بیماری چه علائمی دارد و چه زمانی باید به متخصص واریس مراجعه کنم؟ این پرسش‌ها از سوالات رایج بسیاری از مردم استان یزد هستند. برای پاسخ باید بگوییم عدم درمان واریس و بی‌توجهی به آن می‌تواند باعث پیشروی این بیماری و افزایش علائم آن شود. بنابراین در صورتی که با علائم واریس مواجه شده‌اید حتما باید از خدمات درمانی دکتر متخصص واریس در یزد استفاده کنید.

برخی از علائم بیماری واریس عبارتند از:

• دیده شدن رگ‌ها از روی پوست به رنگ‌های آبی، قرمز و بنفش
  • بروز تورم در ناحیه رگ‌های عنکبوتی و التهاب‌های مزمن
  • مشکل در راه رفتن به‌دلیل درد و دیگر عوارض واریز پا
  • سوزش و گزگز کردن مناطق درگیر شده
  • احساس درد
  • احساس سنگین شدن پاها
  • خارش پوست در منطقه درگیر شده
  • احساس گرفتگی عضلات پا در زمان ایستادن
  • بروز زخم‌های وریدی یا درماتیت استازی
  • لخته شدن خون در رگ‌ها یا ترمبوز وریدی عمقی

بهترین متخصص واریس در یزد کیست؟

به متخصصان واریس، فلبولوژیست نیز گفته می‌شود. این افراد دارای تخصص و تجربه ارائه خدمات در رشته فلبولوژی هستند. فلبولوژی نیز شاخه‌ای پزشکی است که به مطالعه و درمان اختلالات وریدی می‌پردازد. بهترین متخصص واریس در یزد خدمات تشخیص و درمان این بیماری را به شما ارائه می‌دهد. برای مثال این افراد دارای تجربه بالایی در ارائه راهکارهای پیشگیری و درمان انواع بیماری‌های وریدی مانند واریس، مشکلات ناشی از لخته شدن خون در رگ‌ها، زخم‌های مرتبط با اختلالات وریدی، ماه گرفتگی و بیماری‌های مرتبط دیگر هستند.

بهترین متخصص واریس در یزد کیست؟

بهترین دکتر درمان واریس چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

دکتر متخصص واریس خدمات متنوعی را در زمینه‌های مشاوره حضوری و ویزیت برای ارزیابی اولیه بیمار و بررسی شرایط رگ‌های خونی، خدمات تشخیص حرفه‌ای مانند سونوگرافی داپلر، خدمات تشخیص تکمیلی مانند پلتیسموگرافی، مشاوره غیر حضوری برای بیماران ساکن شهرهای اطراف شهر یزد و حتی بیماران خارج از کشور و … را ارائه می‌دهد.

متخصصان برتر واریس در یزد چه راهکارهای درمانی را پیشنهاد می‌دهند

فوق تخصص عروق در استان یزد بر اساس میزان پیشروی بیماری واریس و همچنین علائم این بیماری و شرایط بیمار، بهترین راهکارهای درمانی را به شما پیشنهاد می‌دهد. برای مثال متخصصان فلبولوژی ممکن است ابتدا برخی از روش‌های درمانی مبتنی‌بر ورزش و راهکارهای خودمراقبتی را به شما پیشنهاد دهند. این روش‌ها باعث می‌شوند که گردش خون در نواحی مستعد واریز بهبود یابند. در ادامه با برخی از راهکارهای درمانی واریس رایج در یزد آشنا می‌شویم.

درمان اسکلروتراپی

در روش درمانی اسکلروتراپی متخصص واریس محلولی شیمایی را به رگ‌ها تزریق می‌کند. این تزریق باعث از بین رفتن رگ مورد نظر می‌شود. بنابراین خون برای حرکت از مسیرهای دیگر استفاده می‌کند و رگ تخریب شده نیز در طول زمان جذب بدن می‌شود.

از مزایای این روش درمانی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

• اسکلروتراپی یک روش درمانی یا عمل سرپایی است
  • این روش میزان کبودی کمی را ایجاد می‌کند
  • هزینه این روش مقرون‌به‌صرفه است

درمان واریس با لیزر

استفاده از لیزر یکی از راهکارهای درمانی واریس پا است. تاباندن پرتوهای لیزر باعث محو شدن رگ‌های آسیب‌دیده می‌شود. البته این فرآیندی است که به 1 تا 3 ماه برای ایجاد نتیجه نهایی زمان نیاز دارد. معمولا در این روش، تاباندن لیزر در چندین جلسه انجام می‌شود.

لیزر درمانی درون وریدی

روش لیزر درمانی درون وریدی یکی از درمان‌های جدید واریس پا است. در این روش نیز مانند روش اسکلروتراپی، رگ‌های آسیب‌دیده تخریب می‌شوند. این روش جایگزینی برای عمل جراحی برداشت رگ خونی است. از دیگر درمان‌های جدید نیز برای درمان واریس پا می‌توان از درمان رادیوفرکانسی نام برد.

بهترین کلینیک واریس در یزد

بهترین کلینیک درمان واریس در یزد

کلینیک‌های درمان واریس مراکزی هستند که انواع خدمات درمان‌های وریدی را به شما ارائه می‌دهند. این کلینیک‌ها دارای امکانات پیشرفته‌ای برای ارائه خدمات در درمان‌های جراحی و غیر جراحی واریس پا هستند. همچنین در این مراکز، متخصصان واریس پا خدمات ویزیت حضوری و انجام راهکارهای درمانی مانند لیزر درمانی و اسکلروتراپی و موارد دیگر را ارائه می‌دهند. از جمله این کلینیک‌های مشهور یزد می‌توان از کلینیک دکتر شهریار مالی نام برد. این مراکز همچنین دارای تجهیزات به‌روز برای تشخیص دقیق و به‌موقع اختلالات وریدی هستند. زیرا تشخیص به‌موقع عاملی برای پیشگیری از پیشرفت بیماری است.

درمان واریس در یزد با راهکارهای درمانی مختلف

پیشرفت‌های پزشکی باعث افزایش تنوع در راهکارهای درمانی در رشته فلبولوژی و درمان واریس شده است. خوشبختانه در استان یزد متخصصان بسیار باتجربه‌ای در این رشته در حال ارائه خدمات هستند. این متخصصان متناسب با شرایط بیمار و علائم بیماری، از راهکارهای درمانی مختلفی از جمله درمان‌های جراحی و غیر جراحی استفاده می‌کنند. برای دریافت این خدمات می‌توانید بر اساس معیارهای ارائه شده در این مطلب، بهترین پزشک را شناسایی کرده و از مطب یا کلینیک درمان واریس، نوبت را برای آغاز روند تشخیص و درمان واریس توسط بهترین متخصصان فلبولوژی یزد دریافت کنید.

10 دیدگاه برای “متخصص واریس در یزد | بهترین متخصصان واریس یزد چه خدماتی را ارائه می‌دهند؟”

1. سلام من شهرستانم بافق هستم
    پای چپ من یک رگ طنابی بزرگ به قطر حدود یک سانتی متر داره که خیلی دردناک شده
    ممنونم هزینه درمانش رو بگین

• با سلام
      این نوع واریس از نوع طنابی است که بر خلاف گذشته که نیاز به جراحی در آنها وجود داشت ، امروزه بصورت سرپایی و با استفاده از لیزر و بدون بخیه و نیاز به استراحت، قابل درمان است .
      در مورد جزئیات درمان و مخارج آن میتوانید به شماره زیر در واتس آپ یا ایتا پیام بدهید تا راهنمایی بیشتری دریافت نمایید
      کلینیک دکتر شهریار مالی

2. ما برای درمان واریس پای همسرم به آقای دکتر مراجعه کردیم آقای دکتر مالی خیلی با دقت و حوصله پاهاشون رو معاینه و روند درمان رو توضیح دادن و درمان رو شروع کردن دکتر بسیار فوق العاده حاذق و خوش برخوردی هستن و رفتار صمیمی و گرمی با بیمارانشون دارن. ازشون تشکر کنم و آرزوی سلامتی و موفقیت براشون دارم

3. نقاط قوت
    • متخصص
    • با دقت
    • صبور
    • با اخلاق

همه چیز عالی بود. آقای دکتر بسیار صبور وبا اخلاق و دارای دقت بالا ومهارت بسیار در تخصص مربوطه بودند. با ارزوی سلامتی برای ایشان.

4. از نحوه برخورد پرسنل مطب دکتر مالی کمال تشکر رو دارم. در تشخیص ونحوه درمان صدرصد راضی هستم. خدارو شکر در 2مرحله ویزیت حالم خوب شد و بیماریم کاملا کنترل شد.